Strippklubb

OH MY GOD...

Det är så jag känner just nu, är lite i ett chocktillstånd för tillfället. Fick ett nytt jobb härom dagen, bara ett extra jobb i en nattklubb som servitris. Vilket lät jätte bra när jag pratade med henne, då det var cash in hand och jag kunde jobba precis när jag ville i princip. Inget fast schema vilket passar mig perfekt! Så vi bestämde att jag skulle komma och jobba på lördag klockan 8 pm för mitt först shift. So far so good...

Idag skulle jag kolla upp den exakta addressen på internet, gick in på klubbens hemsida och fick lite av en chock upplevelse. Efter att för tionde gången försökt hitta en annan klubb med samma namn fick jag helt enkelt inse att jag var på helt rätt ställe. Men sen kanske jag borde anat nåt när klubben går under namnet showgirls...

STRIPPKLUBB, off course!

Nu sitter jag här ganska så mållös och vet inte vad jag ska göra, Kan inte riktigt avboka shiftet nu och att inte dyka upp känns bara helt fel! Jag trodde aldrig jag skulle uttala dessa ord men på lördag ska jag jobba på strippklubb i kingscross...

Snart kan jag med all säkerhet säga att jag jobbat inom alla tänkbara områden, Kanske dock utesluter detta från mitt CV...

Vad har servitriser på strippklubb på sig när dom jobbar?







Kommentarer
Postat av: Mikaela

läste din kommentar på min blogg nu: har du aldrig varit i Norrland?

Haha, men det var ändå inte så viktigt för detta var ju bara sååå kul. Var glad att du inte råkat få jobb som showgirl istället för servitris ;)

2010-09-28 @ 10:47:46
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0