Unipackers

Crazy, crazy, crazy...

Det är det minsta man kan säga för att beskriva natten igår. Jag sprang runt som en idiot mellan Djs som spela fel musik så fort man vände ryggen till, promoters som absolut ville ha tillåtelse att gå upp på scenen och personer som var minst sagt upprörda för att bartendern absolut hade tagit för mycket betalt. Att dom sen inte ens visste vad dom själva hade beställt hörde tydligen inte hit. Sen promoters efter sig som tror dom ska få gratis drink biljetter när dom inte ens har dragit in tillräckligt med folk. Det var ju ett tvär nej kan jag säga direkt. Och jag vet inte vad dom tror att jag är för något men antagligen är jag någon som även ska fixa hur dom ska ta sig hem när tågen slutar gå. I det här jobbet får man tydligen vara lite av varje.

Men det tog nog sitt pris när jag får ett medelande om att en av mina promoters står utanför klubben och säljer våra kort... It was not a fun night for some people.

Iaf efter att det mesta lagt sig och en promoter skickat tusen medelanden om att hon inte får komma in på klubben pga av att hon tydligen var med barn den här veckan, tro mig nästa vecka har hon ändrat sig... igen. Så la jag både /friends/security/manager rollen på hyllan och kunde äntligen gå hem till ett normalt hostel.

Man kan ju inte klaga på en händeselös kväll iaf, sommaren börjar komma och det märks, dom närmaste veckorna kommer vara busy, busy.




Kommentarer
Postat av: Anna Lundin Mamma till Lucaz

Åh gumman du verkar ha det så otroligt bra :D

Älskar att läsa om allt roligt som du har för dig. :)



Hoppas du kommer hem snart!

2010-09-12 @ 23:37:44
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0