hospital

Jag vet inte vad jag ska kalla mig själv, drama förföljd, otursdrabbad...

Efter tredje gången på sjukhus detta år så tänker ja inte längre säga att det iaf inte kan bli värre. Var tydligen inte någon vanlig influensa eller något sånt normalt jag hade. Igår pa jobbet fick jag sjukt ont i magen. Slutade med att jag låg halvt skrikande inne på kontoret då smärtan var så fruktansvart olidlig. Svimmade fler talet gånger bara av smärtan i magen och väl pa akuten fick jag massa morfin och dropp. Efter det var jag ganska bortdommnad istället.

vad dom trodde var blindtarmen först visade sig vara urinvägsinfektion som nästan nått njurarna. Fanns ingen plats på sjukhuset så dom skickade hem mig igen med medicin, nu kan jag varken äta eller dricka. Och det är bara att krossa fingrarna och hoppas att medicinen hjälper. Dom kunde inte säga säkert då det hade gått så långt redan. Ska jobba imorgon kväll och jag ber om ett under att det ska funka att äta imorgon...




Kommentarer
Postat av: Sabrina

Jaha okej :) Men är det inte så att man måste ha jäkligt mycket pengar för att få komma in i australien? eller är det bara en myt?



jag funderar på att åka nästa år :)

2010-09-24 @ 16:03:47
URL: http://sabrinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0