New week

Sommaren är verkligen här nu, det är riktigt varmt ute och jag vill inte att det ska bli varmare! men det är nog en önskan omöjlig att slå in...

Nu till Stina och Alex close your eyes and don't read the following part HAHA !

På onsdag har jag bokat tid med min personliga tränare på gymmet, så efter det kör jag äntligen igång med träning! känns verkligen som min kropp behöver det ! Sen så har jag så mycket ilska i mig just nu så jag tror att boxning kommer väl till pas GAH!!!

För övrigt fick jag precis reda på att det redan varit val i Sverige och att moderaterna vann, Så insatt var jag på den svenska nyhetsfronten... plus att sverige demokraterna? vart invalda i riksdagen... nu är ju inte jag insatt i politikens värld någonstans, det kan vi nog alla konstatera instämmande. Men är det inte detta parti som bara vill ha svenskar i Sverige?...





Kommentarer
Postat av: master S

mää du ska väl inte träna nu när du har vart dålig! ja de va ju val moderaterna vann, illa! men alla bara gnäller om de där med sverige demokraterna haha, ganska underhållande faktiskt hur ALLA plötsligt vart så insatta i politiken nu bara för de.

2010-09-27 @ 12:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0