Rich...

Jag är så trött på det att jag inte vet vart jag ska ta vägen snart, rich guys med föräldrars kredit kort och en security no one else has.

Det spelar ingen roll hur mycket pengar jag än skulle tjäna i mitt liv, I will always remember were I'm coming from (So Gab) :) I will always live simple and I would put money to change someone elses life. Jag vet inte vad som händer efter jag landat i Sverige, jag har dock en plan som börjar formas i mitt huvud, det ska till mycket mer än lite vilja för att det ska gå vägen men jag tänker inte sluta hoppas.

Annars vet jag inte vart vinden för mig, Men en dag startar jag ett projekt i Afrika, det är bara svaga tankar och en tunn bild långt från verklighet. Men en dag kommer jag göra skillnad för många fler än jag själv kan föreställa mig.

Jag vet att dom flesta drömmar om att träffa en rik kille som kan ge dom allt man någonsin drömt om, varför skulle man inte vilja ha det ? Jag kanske inte borde klaga över dom jag träffar men sanningen är att jag varken letar eller ber om det, det bara händer. Och jag hatar det, jag hatar allt som kommer med den världen. Jag hatar deras sätt att se på allt och alla som att precis alla människor är där dom förtjänar och dom fördömande blickarna mot folk som i deras ögon är mindre värda. Problem som egentligen inte hör hemma i denna värld och ett levnadsätt som får mig att må illa. Uppvuxen med en guldsked i munnen och ett hus taget från senaste veckotidningen.

Jag vet att jag borde vara evigt tacksam och att walk in closets, swimming pools, dyra bilar och mer skor än jag någonsin kan behöva borde vara en dröm helt underbar, borde finnas i mitt huvud som ett stort plus till den framtid jag kan välja att gå mot. But it's not, maybe it is for everyone else.

 It was just never my dream...

I think this time it's better to walk away...

City girls just seem to find out early, how to open doors with just a smile,
A rich man, And she won't have to worry
She'll dress up all in lace and go in style







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0